Виховання дитини - це система накопичених суспільством теоретичних і методичних знань, наукових психолого-педагогічних розробок, досвіду народної педагогіки, індивідуальних батьківських знахідок. Ці знання безрозмірні, вони постійно трансформуються, змінюються, збагачуються новими фарбами. І, як будь-які знання, змушують людину думати, міркувати, шукати відповіді на питання, які виникають в ході оволодіння новими знаннями. «Примножуючи знання, множу скорботу», говорив пророк Еклезіаст.Батько, замислюється про виховання своєї дитини, відповідально підходить до результатів цього процесу, поводиться як дослідник. Він проникає в глибини педагогіки, психології, фізіології, намагаючись отримати відповіді на виникаючі в ході виховання питання. Сам процес виховання настільки великий, що знайдений відповідь на одне з питань, розсовує межі пізнання, створюючи ще тисячу нових питань, що стосуються уточнення, поглиблення і розширення отриманих даних.
«Якщо Ви бажаєте, щоб діти творили, створювали художні образи, перенесіть з вогника своєї творчості хоча б одну іскру в свідомість дитини. Якщо Ви не вмієте творити, або вам здається пустою забавою спуститися до світу дитячих інтересів, – нічого не вийде.» В. Сухомлинський
Сторінки
- Головна сторінка
- Цікавинка
- Попередження
- Вікторини
- Корисні посилання
- Державні символи
- Для батьків
- Для учнів
- Права та обов'язки
- Сценарії масових заходів
- Презентації
- Секретні матеріали
- Методична скринька
- Мої досягнення
- Нормативні документи
- Проекти
- Вища рада гімназистів
- Правопорушення та злочинність
- Булінг
- Сторінка видатних людей Кіровоградщини
- Фоторепортажі
- Відео
- Про мене
- Гімназійні новини
- План виховної роботи
- Музика
- 5 КЛАС
Немає коментарів:
Дописати коментар