Сторінки

четвер, 10 січня 2019 р.

Шедеври Новомиргородця



У Новомиргороді є така людина,яка створює із сірників справжні архітектурні шедеври. Зокрема, «зводить» сірникові церкви, які вражають своєю схожістю з оригіналами. Він сконструював макети майже всіх церковних споруд Новомиргородського району. Звати майстра-самоучку,народного умільця, Баранов Володимир Павлович. Ще у 2008 році він розпочав вивчати технологію цієї справи,прочитавши різні книги,ознайомився з методикою, а потім почав розробляти інструмент, який допомагав будувати у вільний зимовий час. А згодом для нього захоплення перетворилося  в хобі. На створення точного аналога знаменитої церкви у Володимира Павловича  пішла не одна  тисяча сірників і два місяці роботи. А згодом в кожній церкві на стінах з’явилися ікони та засяяло світло. Майстерність приходила з досвідом. У найбільш хитромудрих випадках спрацьовувала інтуїція

У Златопільській гімназії проходив тиждень художньо-естетичного циклу. Було проведено різноманітні майстер - класи,відкриті уроки,цікаві виставки. Новинкою для гімназистів став такий вид як  робота з сірниками. Володимир Павлович учням,батькам  продемонстрував прекрасні вироби з цього матеріалу. Ще майстер зазначив  цікаві факти : «Сірники використовую тільки рівненькі, не криві, з чіткими зрізами - тоді і стіни у майбутнього макета будівлі не будуть гуляти. Купую сірники кількома блоками,щоб були одного кольору. У своїх виробах умілець використовує клей, каже, що він дозволяє більш точно відтворити макет оригіналу.
Гімназисти та вчителі  із захопленням спробували своїми руками виготовити елементи для споруди.
Майстер зазначив, що робота з сірниками не тільки розвиває уяву , але і стриманість, терпимість, акуратність і увагу.
 Златопільська гімназія  висловлює  велику подяку тій людині,яка не втрачає час даремно,а робить велику справу для нас. Володимире Павловичу, прийміть нашу повагу  за чудовий настрій та цікавий  майстер – клас,за креативність.
Ми із задоволенням чекаємо наступної зустрічі.


Адміністрація гімназії

Немає коментарів:

Дописати коментар