вівторок, 12 лютого 2019 р.

План проведення тижня основ здоровя
Понеділок
  1. Радіопередача «Відкриття тижня пропаганди здорового способу життя».
  2. Вікторина «Що я знаю про здоровя?»
  3. Виставка літератури «Зроби свій вибір».
Вівторок
  1. Усний журнал «Палити – це безглуздо».
  2. «Моє ставлення до паління». Анкетування.
  3. Свято здоровя на перерві «Обираємо здоровий спосіб життя»
Середа
  1. Брейн-ринг «Азбука здоровя».
  2. Конкурс малюнків, рефератів на тему «Здоровя – моя цінність».
  3. Загальношкільний виховний захід «Здорово бути здоровим».
Четвер
  1. Моніторинг «Моє ставлення до життя».
  2. Виховна година «Шкідливим звичкам скажемо- НІ».
  3. Конкурс на кращий кросворд, ребус, вірш на тему «Здоровя – моя цінність».
  4. Тренінг «Їжа та здоров’я»
П’ятниця
  1. Підбиття підсумків, нагородження переможців.
  2. Радіопередача «Закриття тижня пропаганди здорового способу життя».

Немає коментарів:

Дописати коментар

Montage создан Bloggif